Send inn forespørselen din
Støtte etter salg:
For spørsmål angående Ordrestatus og annen ettersalgsstøtte, logg på Min Bestillinger og klikk på bestillingen du trenger hjelp med. Fra den detaljerte bestillingssiden kan du enkelt se gjennom bestillingsdetaljer, spor bestillingsfremdrift.
Hvis du har spørsmål eller klager på varene du har mottatt, vennligst kontakt oss.
Alle ettersalgsforespørsler blir håndtert grundig. Vi svarer så snart vi har resultatet, vær tålmodig. Ingen henvendelser er ubesvart.
Du kan sende inn en klage ved å følge fremgangsmåten, teamet vårt tar seg av det innen én arbeidsdag, vennligst sjekk kontoen din regelmessig for å få siste oppdatering, du vil samtidig bli varslet på e-post. Vi svarer vanligvis på alle henvendelser innen én arbeidsdag.
Forhåndssalgsstøtte:
Hvis du har spørsmål før du legger inn en bestilling, vennligst besøk vår brukerstøtte. Hjelpesenteret gir svar på de vanligste spørsmålene. I tillegg har vi vennlig service representanter klare til å hjelpe deg. Vi streber etter å gi deg utmerket kundeservice, og vi vil gjøre som så mye vi kan for å forbedre handleopplevelsen din. Hvis du har spørsmål, kommentarer eller råd, vennligst ikke nøl med å kontakte oss.