FLORMISS RETURPOLITIKK
Vi er stolte av våre kvalitetsprodukter og service, og vi verdsetter vårt forhold til deg. Hvis du ikke er helt fornøyd med kjøpet, aksepterer vi gjerne varen(e) tilbake for butikkkreditt eller bytte innen 7 dager etter mottak av bestillingen.
Returkrav for returkvalifiserte varer
Kjoler i standardstørrelse (ekskludert sluttsalg)
• Vi aksepterer retur innen 14 dager etter at vi har mottatt kjolen din. Vi anbefaler at du inspiserer innholdet i pakken din så snart den kommer. Hvis du støter på problemer, vennligst kontakt kundeserviceteamet vårt umiddelbart for å få hjelp.
• For å være kvalifisert for retur, må varen være i sin opprinnelige, ubrukte tilstand: uvasket, med merkelapper fortsatt på, ubrukt og uendret. Vi forbeholder oss retten til å avvise retur for varer som viser tegn på slitasje, endringer eller vask.
• Vennligst kontakt vårt ettersalgsserviceteam([email protected]) for å få den spesifikke returprosedyren og returadressen. Vi aksepterer ikke returer som er gjort uten forutgående kommunikasjon med vår ettersalgsavdeling. Adressen på bestillingspakken er ikke vår angitte returadresse.
• Hvis varen du mottok er skadet, vennligst ta klare bilder og kontakt vårt ettersalgsteam ([email protected]) umiddelbart. Dette vil hjelpe oss med å behandle problemet ditt i tide.
• Ved retur av varer vil vi belaste 15 % påfyllingsgebyr for kjoler. For å holde prisene lave for våre kunder og bidra til å redusere miljøavfall. De fleste av Flormiss-produktene lages på bestilling. Som et resultat kan vi ikke ta imot "Kjøp-mange-behold-ett"-kjøp. Eventuelle gjenoppfyllingsgebyrer vil bli trukket fra refusjonen. Vi anbefaler på det sterkeste å gjennomgå vår "Størrelsesoversikt" og "Hvordan måle" før du kjøper for å unngå disse avgiftene.
• Originalt fraktgebyr og returfraktgebyr vil ikke bli refundert.
Vi er ikke ansvarlige for disse problemene:
• Returvaren(e) er tapt eller skadet på vei tilbake til oss. Ta vare på kvitteringen med sporingsinformasjon.
• Produktene er utsatt for etsende stoffer eller kjemikalier. Eksponering for sterke kjemikalier kan endre utseendet til ditt Flormiss-produkt. Disse kjemikaliene inkluderer, men er ikke begrenset til, flytende sølvpolering, bassenger, boblebad og spa. Oksidert sølv blir lett skadet.
• Produktene er skadet av feil bruk, feilhåndtering eller dårlig vedlikehold.
• Sølvbiter blir gitt detaljer ved oksidasjon, over tid kan de virke svarte. For å fjerne dette, vennligst rengjør med sølvpoleringskluten for å få tilbake det opprinnelige utseendet.
Spesifikke retningslinjer for våre varer
Retningslinjer for gavekort
For å løse inn gavekortet ditt mot et kvalifisert kjøp, skriv inn gavekortkoden når du sjekker ut. Gavekortbeløpet vil bli kreditert mot kjøpsbeløpet ditt. Hvis beløpet som skal betales er mer enn beløpet på gavekortet, må du velge en annen betalingsmåte for å betale for det resterende beløpet. Vær oppmerksom på at kun ett gavekort kan løses inn i forbindelse med en gitt bestilling og kan ikke "stables" eller kombineres med andre gavekort for den samme bestillingen. Vær oppmerksom på at bestillinger kjøpt med gavekort ikke kan refunderes.
Kansellering av bestilling
Vi forstår at det er en svært viktig forpliktelse å bestille en kjole for din spesielle anledning, og våre avbestillingsregler ble formulert med dette i tankene. Det er imidlertid viktig å merke seg at våre kjoler lages på bestilling. Når skreddersømsprosessen har startet, kan ikke materialene gjenbrukes. Vær oppmerksom på at etter at du har lagt inn bestillingen din, er det fortsatt tid til å ombestemme seg. For detaljer, vennligst se våre avbestillingsregler nedenfor.
Retningslinjer for kansellering
• Bestillinger som kanselleres innen 12 timer etter betalingsbekreftelse vil være kvalifisert for en delvis refusjon bestående av full fraktkostnad og 90 % av produktets kjøpspris.
• Bestillinger som kanselleres innen 12–24 timer etter betalingsbekreftelse vil være kvalifisert for en delvis refusjon bestående av full fraktkostnad og 80 % av produktets kjøpspris.
• Bestillinger som kanselleres innen 24–48 timer etter betalingsbekreftelse vil være kvalifisert for en delvis refusjon bestående av full fraktkostnad og 50 % av produktets kjøpspris.
• Bestillinger som kanselleres utover 48 timer etter betalingsbekreftelse vil kun være kvalifisert for en delvis refusjon av hele fraktkostnaden.
• Når bestillingen din er sendt, kan den ikke lenger kanselleres.
Hvis du ønsker å kansellere bestillingen din, vennligst logg inn på Mine bestillinger, velg bestillingen du trenger hjelp med, og be om kansellering. Eller klikk på Kontakt oss for å fortsette.
Erstatning eller refusjon
Din tilfredshet er av største betydning for oss. Ved ankomst av pakken, foreslås det at du sjekker kjolen for å sikre at den er laget i samsvar med bestillingsspesifikasjonene dine. Vennligst prøv kjolen din så snart som mulig uten å endre, vaske kjolen eller fjerne merkelappen. Vær oppmerksom på at du må kontakte oss for å starte returprosessen.
Hvis du returnerer eller bytter kjoler eller tilbehør, vennligst sørg for at de er i original tilstand - ubrukt, uvasket, uendret, uskadet, rene, fri for lo og hår og med merkelapper intakte og festet. Du vil være ansvarlig for alle returfraktkostnader.
Defekte, skadede eller feilsendte varer
Du er kvalifisert til å få full refusjon hvis varene dine er defekte, skadet eller feilsendt. Hvis du mener at varene dine ble skadet under levering, må du innhente "Proof of Damage"-dokumentasjon fra leveringsselskapet, som skal være inkludert i den returnerte pakken.
Størrelses- eller tilpasningsproblemer
Siden alle våre kjoler er håndsydd og tilpasset, kan den ferdige kjolen variere med omtrent en tomme i hver retning av de spesifiserte målene. For å sikre at kjolen din vil passe deg perfekt, har skredderne våre reservert ekstra stoff i sømmene for å tillate mindre modifikasjoner.
Størrelsesavvik
På grunn av lys, visning og andre faktorer kan fargen på bildet og den faktiske fargen på produktet ha små forskjeller. Fargeskjermen vil være basert på Apple-enheter.
På grunn av materialproduksjonsprosessen vil fargen på hvert parti med materiale ha en liten forskjell.Vi vil insistere på kontinuerlig forbedring av produksjonsprosessen for å minimere fargeforskjeller.
Hvis kjolestørrelsen din avviker fra spesifikasjonene for bestillingen din med mer enn én tomme, oppfordres du til å finne en lokal skredder for å gjøre justeringer. I dette tilfellet tilbyr vi begrenset endringsrefusjon.
Hvis du velger dette alternativet, husk å be om en kvittering fra skredderen din. Kopi av kvitteringen må oppgis for å be om refusjon.
Varen er størrelsen du bestilte, men passer ikke
Vennligst forstå at varer som ikke passer riktig, men i samsvar med spesifikasjonene du bestilte, ikke kan returneres eller byttes. Alternativet ditt er å se etter en lokal skreddersøm for din egen regning. Vær oppmerksom på at hvis bestillingsspesifikasjonene dine avviker sterkt fra den endelige størrelsesforespørselen, er det kanskje ikke mulig å endre størrelse.
Fargemismatch
Innstillingene på dataskjermen kan endre fargen på bildene som vises på nettstedet. Litt fargeavvik betyr kanskje ikke at kjolen er defekt eller feilsendt. Men hvis du er sikker på at du har mottatt varen i feil farge, vennligst kontakt kundeservice for å se om retur eller refusjon er mulig.
Gener som ikke kan returneres eller byttes
• Ingen retur og ingen bytte for personlige varer.
• Ingen retur og ingen bytte av bedervelige varer, øredobber (inkludert smykkesett som inneholder øredobber) og personlig pleieartikler (inkludert undertøy osv.) på grunn av hygieniske årsaker.
• Ettersom alle varer (inkludert standardstørrelser) lages på bestilling, har vi ikke råd til å godta kjøpet «kjøp-mange-behold-en». Vårt kundeserviceteam kan kansellere en bestilling som antas å ha blitt gjort med den hensikten.
• Velger du feil farge eller størrelse selv, kan varen ikke refunderes.